FANDOM

Принцеса Лейла Пелай

Лейла

Асоциации
Пиф (Пиксито на сънищата)
Леми (Селкито на океана на Андрос)
Години (в първото появяване)
17
Рожден ден
15 юни
Място на раждане
Знак
Химера
Мощности
Морфикс
Семейство
Терадор и Ниобе (родители)
Нептун и Лигея (чичо и леля)
Нерей, Тританус, Треса (братовчеди)
Отношения
Набу (стар годеник, починал)
Рой, Некс (любовни интереси)
Първо появяване
Сянката на Феникса
Пълно име
Лейла Пелай

Лейла Пелай е фея на вълните. Тя е настоящата принцеса на царство Андрос. Нейни родители са крал Терадор и кралица Ниобе - кралят и кралицата на Андрос. Нейни чичо и леля са крал Нептун и кралица Лигея - кралят и кралицата на подводното царство на Андрос, а нейни братовчеди са Треса, Нерей и Тританус. И тя като останалите момичета от клуба също си има свои талант - тя може да танцува много добре и във всякакъв стил. Освен това тя е и много добра спортистка и то във всички спортове. Обича много състезанията и почти винаги ги печели. Неин приятел е Набу, който се появява в трети сезон и умира в четвърти сезон, за да я спаси.

Личност и характеристики Редактиране

Лейла е на 17 години и прави първата си поява в началото на втория сезон в епизода „Сянката на Феникса“. Лейла е много зряла и умът ѝ е отворен за всяко мнение. Тя е интуитивна като Стела и винаги дава практически съвети. Тя също има склонност към балет и говори много чужди езици според образованието си. Сериозно тя се противопоставя с цялата си сила от романтичните заплитания с момчетата, както се вижда в епизода „Кутията на Валтор“, вероятно заради брака, уреден от родителите ѝ с Набу, което се споменава в епизода „Сърцето и мечът“.

Пикситата много се доверяват на нея, защото Лейла е един от малкото хора, които познават местоположението на селото на Пикситата. Лейла предлага практически съвети и решения, постоянно демонстрирани от нейната природа в цялата серия. Тя мълчи Муза след конфликта ѝ с баща ѝ и успокоява нервите на Флора, когато изпитва възражения срещу чувствата ѝ към Хелия. Тя е зряла и независима и тя смята, че не заслужава болката да губи времето си с момчетата.

Друг наклон, който тя показа от детството, е страстта към спорта. Тя е толкова добра, колкото Специалистите в спорта в борбата с меч и мечонерите и понякога има подобни интереси като техните. В един епизод, той дори поема контрола върху въздушната струя на Ривън. Въпреки общите си интереси, тя не е приятелска с момчетата. Но тя се влюбва в Набу, нейната годеница. Лейла обединява сили с Небула в четвъртия сезон, за да отмъсти за смъртта на Набу, но тя не успява да отмъсти заради прощаващата си природа. През петия сезон момче, изпратено от родителите на Лейла на име Рой, се влюбва в нея. През шестия сезон един от паладинците, наречен Некс, се влюбва в Лейла, а в седмия сезон те накрая стават двойка, защото Рой изоставя шоуто.

История Редактиране

Сезон 2 Редактиране

Тя се появява във втория сезон и се присъединява към Уинкс Клуба. Отначало я виждаме да се опитва да влезе в замъка на лорд Даркар, където се опитва, но не може да спаси Пикситата. За щастие, с помощта на Блум, Стела, Брендън и Скай, тя е в състояние да изпълни своята спасителна мисия в края на краищата. Тя се връща в Алфея, а Пикситата се присъединяват към Уинксите. Отначало тя се чувства изключена. В един епизод тя е представена с тест на симулатора, но нещо не е наред и тя започва да плаче под едно дърво. Тогава Муза дойде да разкрие, че също се чувстваше изключена понякога. Блум пристига по-късно и се среща с тях и предлага да направи преспиване. В края на този епизод, в крайна сметка тя наистина става част от групата. Има кошмари за приятелката си Ан, с която се е научила да танцува. Когато бяха в Облачната кула, тя беше свързана с Флора, което изглеждаше малко странно, защото в началото на сезона Лейла тя беше също толкова чувствителна, колкото Флора, признавайки, че се страхува от самотата. Тя е четвъртата, която придобива силата си Чармикс.

Сезон 3 Редактиране

Този сезон има като първото си място планетата ѝ, Андрос, защото Валтор успява да избяга през портала Омега, който е на път да унищожи планетата. Лейла трябва да се върне в Андрос и да се опита да спаси планетата си с Клуба Уинкс. Тя е първата, която получи Енчантикса, като спаси планетата си и леля си жертвайки собствения си възглед. С нейния прах от феи, който има лечебни качества, спестява зрението си. Тя се връща от Андрос, където родителите ѝ, следвайки традицията на своята планета, подготвят Лейла за уреден брак с Набу. За съжаление, Клубът Уинкс се връщат на Андрос в крайна сметка да спаси планетата ѝ и скоро ще го пропусне, но Техна се пожертва да затваря окончателно портала за измерението Омега. Тецна се спасява от измерението Омега от клуба Уинкс и специалистите. По това време Набу шпионира Лейла и се представя като Офир. Лейла и Техна са много подозрителни към него, вярвайки, че той е шпионка на Валтор, когато заради Набу, клубът Уинкс губи ценен артефакт, който Валтор иска да използва като безопасен за магиите си. По-късно Набу е хванат на борда на кораб на Червения фонтан, докато Клубът Уинкс пътува, за да търси водни звезди, единственото нещо, което може да унищожи Валтор. След като „Офир“ я спасява, Лейла започва да се влюбва в него. По-късно тя открива, че той всъщност е Набу и че той е съпругът, избран от нейните родители.

Уинкс Клуб: Тайната на изгубеното кралство Редактиране

В този филм след третия сезон, Лейла се присъединява към Клуба Уинкс и Блум в търсене на биологичните родители на Блум. Така че, за да научите повече за съдбата на кралското семейство на Домино, Клубът Уинкс е принуден да намери Хаген, създател на меча на крал Орител. Лейла има незначителна роля в този филм, но също така се вижда, че се бори заедно с Клуба Уинкс и специалистите срещу Трикс. В края на краищата тя се вижда да танцува с Наву след победата срещу вещиците.

Сезон 4 Редактиране

Лейла и другите Уинкс решават да отидат в Гардения, за да намерят Рокси, последната фея на Земята. В края на сезона, в епизода „Деня на правосъдието“, Набу жертва да спаси Моргана. След това Лейла свиква Черната милост, за да спаси Наву, но Огрон я опълчва и я използва в забулено цвете, разрушавайки надеждите за спасяване на Набу. Смъртта Лейла напуска групата, за да се бие заедно с Небула срещу Магьосниците от Черния кръг, където се стреми да отмъсти за смъртта на Набу, а Уинксите и Небула победят завинаги Магьосниците.

Уинкс Клуб: Вълшебно приключение Редактиране

Лейла се вижда за първи път заедно с Клуба Уинкс в Алфея, с изключение на Блум, който се бори срещу вещиците на Облачната кула, които превърнаха някои от феите на Алфея в жалки жаби. Тогава, когато тя и клубът Уинкс разберат за ангажимента на Блум със Скай и незабавното им разпадане, тя и момичетата я утешават на Домино. Когато Уинксите се учат за Дървото на Живота и дисбаланса, причинен от вещиците Трикс, Лейла и Уинксите не се колебаят да се бият срещу тях и родословните вещици.

Сезон 5 Редактиране

За да може да спаси океаните на света, Клубът Уинкс се захваща с мисия да придобие силата Сиреникс, необходима за да победят Тританус. За да я успеят, те получават предишна сила, Хармоникс. Но този път Лейла не се бори срещу врага, а се бори срещу братовчедката си, която се присъединява към Триксите и трансформира останалата част от семейството си и сирените в мутанти. Поради тази причина тя трябва да намери начин да се бори с тях, без да ги наранява.

Асистент, изпратен от родителите на Лейла на име Рой, се влюбва в нея. Макар че на пръв поглед изглеждаше, че този сезон Набу може да се съживи, в края на това не се случва и тогава тя започва да забелязва Рой. Това се случва в епизода „Блещукащите миди“, когато Лейла с Блум и Стела използват силата Хармоникс, търсейки камък на самочувствие. Също в този епизод тя се свързва със Селки на име Леми.

В епизода „Битката за безкрайния океан“, куражът и жертвата на Лейла се тестват отново, когато се бори в безкрайния океан, използва силите си Сиреникс, за да спаси братовчедка си Нерей. Затова тя е заловена от Тританус, а Блум и другите ще трябва да дойдат, за да я спасят в следващия и последен епизод от сезона (Краят на Тританус), който завършва с победата на Клуба Уинкс, и Лейла се вижда на сцената с приятелките си на партито от Андрос.

Сезон 6 Редактиране

Лейла се среща с клуба Уинкс в първия епизод (Вдъхновението на Сиреникс) на Домино в честването на Дафни. Когато Трикс се появяват с създание, тя и останалите ще бъдат там за Дафни, за да възстанови самочувствието си, защото Дафни е единственият, който може да контролира създанието. По-късно, когато селото на Пикситата е нападнато от лебедките, тя и момичетата не се колебаят да се намесят с помощта на малко приятели.

В епизода „Летящото училище“, Лейла и Уинксите са поканени да присъстват на училището на Линфея на тренировъчна сесия между специалистите и паладините. Там Лейла ще се срещне с очарователния Некс, с когото тя ще остане заедно, въпреки предишния си любовен интерес към Рой. Но когато феите губят силите си Сиреникс, с изключение на Блум, клубът Уинкс е принуден да се върне в Алфея. Така че тя получава някои от силата на Блум, с която скоро ще получи нова сила, Блумикс, и с тази сила се връщат в Лифнея.

Както и през предходните сезони, Лейла ще получи заедно с клуба Уинкс нова паралелна мощност, Митикс, необходима за затваряне на Легендариума. Така Лейла и момичетата ще влязат в нова надпревара с времето да победят Триксите и да поддържат мира в Магикс. Разбира се, ще има различни опити по пътя на затварянето на Легендариума и те ще намерят Елдора.

Някои от най-важните интервенции на Лейла бяха, когато Селина дойде в Алфея и се опита да отстъпи клуба Уинкс и планът ѝ успя, когато Блум си тръгна. Но като добра и лоялна приятелка тя и Уинксите дойдоха на Земята, когато Блум се нуждаеше от повече помощ или когато влезе в историческия свят, за да потърси гласа на Муза. И, разбира се, друг помощник на надеждата беше в последния епизод, в който тя се биеше срещу Ахерън, тъй като Блум беше в света на Легендариума, борещ се срещу Триксите.

Героите и враговете на сериала „Уинкс Клуб
Уинкс Клуб: БлумСтелаФлораМузаЛейлаТехнаРоксиДафни
Специалисти: СкайБрендънРивънТимиХелияНабуРой | Паладини: НексТорен
Врагове: ТриксЛорд ДаркарВалторМагьосниците от Черния кръгТританусСелинаКалшара и Брафилиус
Други герои: ПиксиСелкиВълшебни животни