FANDOM

Пикситата са мини феи, които участват в сезони 2, 3, началото на 4 и 6 сезон. Те се свързват по между си с уинксите и им помагат в мисиите. Също така създателите на филма Уинкс правят филм и за пикситата- Поп пикси. Там те също като Уинкс клуб имат свои трансформации и участват в приключения.

Локет Редактиране

Локет е пиксито на посоката и е свързана с Блум. Във филма Поп пикси нейната най-голяма мечта беше да има собствена магическа сфера, за да се трансформира. Накрая тя я получи, като откри своя талант и се превърна в пиксито на посоката.

Аморе Редактиране

Аморе е пиксито на любовта. Тя е свързана с феята на слънцето и луната – Стела. В града на пикситата, Аморе има свой магазин за любовни еликсири. Тя винаги помага на влюбените да се съберат, но я е срам да си признае собствените чувства към пиксито в което се влюбва.

Чата Редактиране

Чата е пиксито на клюките. Нейната фея е Флора, въпреки, че много хора казват, че тя и Стела имат много повече прилика. Тя работи като репортерка в новините в града на пикситата, сигурно, защото тя може да говори най-дълго без да спре.

Тюн Редактиране

Тюн е пиксито на поведението. Тя е първото пикси с което феята Муза се свързва. Тя е най- добрата певица сред пикситата и много държи на добрите обноски. Също така тя не понася бъркотиите и винаги чисти стаята на Муза вместо нея.

Диджит Редактиране

Диджит е пиксито на нанотехнологията. Тя е първото пикси с което се свързва Техна. В града на пикситата тя е изобретателка, но се съревновава с друго пикси на технологиите- Фиксит. И тя като Техна винаги търси рационален начин за решаване на проблемите.

Пиф Редактиране

Пиф е пиксито на съня. Тя е свързана с Лейла, те двете са първите Уинкс и пикси, които се свързват. Пиф е още малка и затова да спи е любимото и нещо. Тя има силата да превърне кошмарите в най- сладките сънища на света.

Чери Редактиране

Чери е пиксито на времето. Тя е второто пикси на Муза. В града на пикситата тя е най-богатата и никога не работи. Преди години, тя се е влюбила в момче, но го е изгубила, затова когато чуе за любов и става неприятно, което прави дружбата и с Аморе малко трудна.

Карамел Редактиране

Карамел е пиксито на силата. Тя е второто пикси на Техна. Карамел е най-силното пикси, но не по магия, а по физическа сила. Тя може да вдигне и най-тежкото нещо на света, въпреки, че е малка. Карамел работи в сладкарница заедно с брат си Мартино, пиксито на акробатиката.

Други Пиксита Редактиране

Все още има много Пиксита (Ливи, Джоли, Зинг…). Нинфея е кралицата на селото на Пикситата.

Galerie Редактиране

Героите и враговете на сериала „Уинкс Клуб
Уинкс Клуб: БлумСтелаФлораМузаЛейлаТехнаРоксиДафни
Специалисти: СкайБрендънРивънТимиХелияНабуРой | Паладини: НексТорен
Врагове: ТриксЛорд ДаркарВалторМагьосниците от Черния кръгТританусСелинаКалшара и Брафилиус
Други герои: ПиксиСелкиВълшебни животни