FANDOM

Планети и размери на сериала „Уинкс Клуб“:

Магикс Редактиране

Магикс е основната планета на сериала, тук се учат специалисти, феи и вещици.

Земя Редактиране

Земята е домашния свят на хората. Тук живеят Блум и родителите ѝ, Майк и Ванеса.

Домино Редактиране

Тук е родена Блум, фея на драконовия пламък.

  • Кралица Марион и Крал Орител са биологичните родители на Блум, крал и кралица на Домино.
  • Дафни е сестра на Блум.

Андрос Редактиране

Тук е родена Лейла, фея на вълните. Тук е роден също Набу.

  • Крал Терадор и Кралица Ниобе са крал и кралица на Андрос.
  • Треса е принцесата на водното царство на Андрос, сестра на Тританус и Нерей и братовчедка на Лейла.
  • Кралица Лигея е кралицата на водното царство на Андрос, леля на Лейла и майка на Треса, Тританус и Нерей.
  • Крал Нептун е кралят на водното царство на Андрос, чичо на Лейла (брат на Терадор).
  • Нерей е бъдещият крал на водното царство на Андрос, брат на Треса и Тританус.
  • Тританус брат на Треса и Нерей, новият враг през петия сезон, братовчед на Лейла.

Солария Редактиране

Тук е родена Стела, фея на слънцето и луната.

  • Крал Радиус е кралят на Солария, баща на Стела.
  • Кралица Луна е майка на Стела, тя се отказа от короната си след развода от Радиус.
  • Химера и Касандра са майка и дъщеря. Касандра трябваше да се омъжи за Радиус. Химера е бъдещата полусестра на Стела.

Линфея Редактиране

Тук е родена Флора, фея на природата.

  • Принцеса Кристал е принцесата на Линфея, която се появява в петия сезон, приятелка на детето на Хелия. Има лечебни сили.
  • Миеле е сестра на Флора.

Мелодия Редактиране

Тук е родена Муза, фея на музиката.

  • Принцеса Галатея е принцесата на Мелодия.
  • Хо-Бое е баща на Муза.
  • Ва-Нин е мъртвата майка на Муза.

Зенит Редактиране

Тук е родена Техна, фея на технологиите.

  • Криос е кралят на Зенит.
  • Електронио е баща на Техна.
  • Магнития е майка на Техна.

Ераклион Редактиране

Тук е роден Скай, гадже на Блум и специалист на Червения фонтан. Ераклион също е планетата на Брендън и Диаспро.

  • Крал Ерендор и Кралица Самара са родителите на Скай, крал и кралица на Ераклион.
  • Диаспро е бившата годеница на Скай, която все още е влюбена в него, така че е една от най-големите съперници на Блум.
  • Торен е братовчед на Скай, млад рицар, който се влюбва в Дафни.

Измерение Омега Редактиране

Измерението Омега е заледено измерение, където най-големите врагове на цялото магическо измерение са затворени.

Пирос Редактиране

Островът на драконите, в който Блум е тренирала с приятелка на Фарагонда.

Безкраен океан Редактиране

Безкрайният океан е подводно царство на магическото измерение. Това е специално царство, което има достъп до всички измерения и където се намират стълбовете на безкрайния океан - стълбовете на основите на всички светове на магическото измерение. Трона на императора, един от най-големите източници на власт на магическото измерение, също се намира там. Безкрайният океан също е свързан с всеки съществуващ океан в магическо измерение и Земята.

Безкрайният океан е тясно свързан със силата Сиреникс: когато феите получават Сиреникса, те също така получават властта да влязат в безкрайния океан, който завинаги е отворен за всички феи Сиреникс. Омния, върховният пазител на Сиреникса е и пазителят на безкрайния океан. В Безкрайния океан може да се влезе по два начина: чрез придобиване на Сиреникса или чрез поглъщане на правомощията от пазача Селки на портата на всеки океан в цялото магическо измерение.

Местата на сериала „Уинкс Клуб
АлфеяЧервен фонтанОблачна кулаМагиксЗемяПланети и размери