FANDOM

Селина

Селина.

Селина е вторият антагонист на шестия сезон. Тя е млада вещица, която в шестия сезон се присъединява към Облачната кула. Тя идва от Земята.

Тя носи със себе си магическата книга Легендариум, която може да съживи всички същества от митологията и легендата. Триксите поемат контрол на Облачната кула и се съюзяват със Селина. Тя беше приятелка на Блум в детството си.

История Редактиране

През шестия сезон, Уинксите се борят срещу злителната вещица от Земята, Селина, старата приятелка на Блум, която има зла книга, наречена „Легендариум“, която може да превърне легендите в реалност. Тя има правомощия като вещица на змиите, защото нейният нов господар, Ахерон, я бе дарил като посветен настойник. Тя е доста предпазна от Легендариума и ще се опита да се увери, че тази книга е безопасна и не попада в ръцете на никого. Изглежда, че тя приема да се съюзява с Триксите, но всъщност тя работи и се подчинява на заповедите на магьосник на име Ахерон, който е запечатан в Легендариума и тя обещава да го освободи в замяна на извънредно силни сили, познания за това как да се възползват всички зли сили на Легендариума до техния максимален потенциал и да управляват заедно с него. Въпреки това, тя беше паднала на гребена, когато се бе обърнал срещу нея, въпреки дългите ѝ месеци на лоялност и отдаденост към него. След това тя се свързва с Блум телепатично и двете приятелки успяват отново да затворят Ахерон в Легендариума заедно с Триксите. Виждайки грешката, която тя извърши, тя с готовност използва ключа, за да заключи завинаги магическата книга. Тя се събира с приказната си кръстница и наставница, Елдора, и е приветствана като студентка, защото сега иска да стане още по-добра фея.

Героите и враговете на сериала „Уинкс Клуб
Уинкс Клуб: БлумСтелаФлораМузаЛейлаТехнаРоксиДафни
Специалисти: СкайБрендънРивънТимиХелияНабуРой | Паладини: НексТорен
Врагове: ТриксЛорд ДаркарВалторМагьосниците от Черния кръгТританусСелинаКалшара и Брафилиус
Други герои: ПиксиСелкиВълшебни животни