FANDOM

Червен фонтан

Червеният фонтан.

Червеният фонтан е училище за военни специалисти. Училището се ръководи от директора Саладин, единственият член на Червения фонтан, който изглежда и използва своите магически умения, а не физическите си способности. Червеният фонтан се намира на Магикс, точно като Алфея и Облачната кула. Учениците имат задължителна униформа, която се състои от синя и бяла рокля с глава. Капачката придава кръгло бижу на гърдите наляво.

Образование Редактиране

В Червения фонтан момчетата се научават как да се борят с нормални и военни методи в магическия свят. Учениците научават използването на оръжия, както класически мечове, така и модерни оръжия, като огнестрелни оръжия. Училището има широк набор от основни класове и оцеляване в борбата срещу дракони и летящи превозни средства.

Училището е отговорно за защитата на планетата Магикс. Училището също учи магия, но никой ученик не показа магически сили.

Оръжия Редактиране

Изборът на оръжия обикновено зависи от предпочитанията, но се състои предимно от пики. Студентите имат възможност да използват желаните мечове. Всички оръжия имат твърд материал и са маневрени. Оръжията са екзотични според личните предпочитания, тъй като нокът или ръкавиците за невъоръжени битки се предпочитат от специалист, който се появява през първия сезон. Стрелците с нажежени стрели бяха използвани за защита на Алфея срещу тъмната армия, насочена от вещиците Трикс.

Учители Редактиране

  • Саладин – древен войн на компанията на светлината с директорите Фарагонда и Грифин, който по-късно стана директор на училището. Тя е възрастен мъж, къс и и има много дълга бяла коса. Винаги носи бастуна с драконова глава, с която може да направи магия. Той има бяла и златна туника. Той е добър, тих, грижовен и строг със заповедите си. През втория сезон се открива, че е чичо на Хелия.
  • Кодаторта – учител по спорт, е обучен треньор и ловец на дракони. Той е много строг със своите ученици, учи как да използва оръжията, корабите и превозните средства. Той е висок и силен и има брада. Той носи синя риза без ръкави и бели панталони. Той е смел и твърд.
  • АтинаПикси‎ на Червения фонтан, пазител на Кодекса на училището. Тя е червенокоса и носи червена златна рокля.

Местата на сериала „Уинкс Клуб
АлфеяЧервен фонтанОблачна кулаМагиксЗемяПланети и размери